dilluns, 28 d’abril del 2008

Les meves figures 3






Primera sèrie de One Piece:

- La sèrie d'anime japonesa dels pirates de One Piece em va enganxar d'una manera impressionant, com feia temps que no em passava, des de Death Note o ja hauríem d'anar fins a Bola de Drac.
Aquestes 3 figures són els 3 pirates, el capità Luffy ( home de goma), l'espadatxí Zoro i la navegant Nami (per cert que les noies en aquesta sèrie les fan força atractives!!!!jajaja). Fan uns 25 cm d'alt i estan molt ben definides, difícils d'aconseguir, a ebay es poden trobar a uns 100€ cada una, vaig tenir sort a hlj.com d'observar a diari les sortides d'stock!!!

- Les 3 últimes figures són el Kraken, la Medusa i Càlibos de la pel·lícula mitològica Furia de Titans (1981), produida i realitzats els efectes especials i maquetes pel mític pare dels efectes RAY HARRYHAUSEN. ( del qual al Saló del Còmic en vaig aconseguir la firma que ja us mostraré un altre dia).
Aquestes 3 figures per casualitat les vaig veure a la botiga Continuarà de Barcelona, no sabia que existien i vaig quedar " acollonido ", em van fer oferta pel pack i....a la saca!!! Ara costa trobar-les!

1 comentari:

lastmaito ha dit...

buen blog, aunque no entiendo del todo bien el catalán, bonitas figuras yo quería comprar alguna de one piece también, un saludo desde mi blog pasa xel cuando quieras